Ja és Nadal al Vicente Tena!

Volem felicitar-vos les festes a tots, pares, mares i alumnes.

Per la nostra part juntament amb els alumnes, hem intentant traslladar l’esperit i el significat d’estes festes tant senyalades amb una gran varietat d’activitats.

La decoració de l’escola reflexa la tasca de mestres i alumnes per fer del nostre centre un lloc d’unió, il·lusió i desitjos per complir. A l’entrada tenim un gegant arbre de Nadal alçat amb fotografies d’alumnes i famílies, hi han regals als peus del arbre, tots els corredors adornats amb diferents manualitats i cal destacar la tasca dels mestres respecte a la decoració de les classes i les portes, donant la benvinguda al Nadal cada dia per a cada alumne des de que entren a la seua escola i aula.

Per un altra banda, el Nadal és també música. Com cada any, els nostres alumnes canten diferents nadales tant en valencià i castellà com en anglès, manifestant el caràcter plurilingüe del Vicente Tena. No faltaran les tradicionals activitats solidàries com el Kilo de menjar a Càritas per als més necessitats, la visita al Asilo Hermanos Cholbi, a Betània i menys l’habitual xocolatada i els dolços típics d’aquestos dies.

Recordem que el centre obri les seues portes a tota la comunitat educativa per a gaudir tots junts del festival de Nadal el dia 22 a les 12:30 pm al pati de l’escola, on cada alumne participarà d’aquesta: la seua festa!