Escola matinera

Cada curs sobrepassem nous obstacles. Aquest any, per fi donarem resposta a aquelles famílies que necessiten deixar els seus fills al centre abans de les 8.00 h. del matí.

Hem gestionat, amb l’empresa de menjador, la figura de la monitora encarregada d’aquests alumnes, en horari de 7.45 a 9.00 h., amb la possibilitat que desdejunen al centre, si cal.

En aquesta ampliació horària també comptem amb la supervisió d’una professora del centre. És la política de l’escola ja que, durant les activitats extra curriculars de les vesprades, romanen al centre un grup de mestres cada dia per facilitar les coses, si sorgeix algun problema.

El CEIP VICENTE TENA continua sent centre pilot en la jornada continuada i a més ara, amb l’escola matinera, volem facilitar als pares/mares que puguen compaginar millor l’horari dels seus fills amb el seu propi horari laboral.

Estem oberts a estudiar totes les peticions dels familiars, sempre que es puguen dur a terme de manera responsable i pensant en el bé dels xiquets i xiquetes. La relació entre el centre i els pares/mares és cordial, amigable i dinàmica. Pensem que son part important de tota la tasca que es desenvolupa al centre i els animem a que reafirmen més els llaços, si és possible.

Ànim a tota la Comunitat Escolar ens espera un curs apassionant.