📒 PROJECTE ESPORTIU DE CENTRE

LogoMini

Els centres educatius, com a elements claus en la transmissió als escolars d’hàbits de vida actius i saludables, tenen l’obligació de treballar des de totes les matèries perquè sorgisquen iniciatives a l’aula i fora d’ella, que permeten aconseguir inculcar aquests hàbits saludables als escolars. Aquestes experiències han de ser innovadores i significatives perquè provoquen en l’alumnat una necessitat de participació
i consecució del buscat i per a ser efectives han de ser recollides i potenciades en un pla que englobe tot el treball realitzat en totes les matèries i departaments del Centre escolar.

Per això, des del CEIP La Rambla, volem presentar el nostre Projecte Esportiu de Centre, document imprescindible per a intentar véncer aquest sedentarisme que cada vegada més hui dia està present en la nostra societat.

Aquest projecte l’hem presentat aquest curs a la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana per poder sol·licitar les  ajudes als centres PEAFS (Centres Promotors d’Activitat Física i Esportiva).

PDC_PEAFS_2021-2022

logo_gva

Més informació centres PEAFS.