💻🩰🥁 Activitats extraescolars

Dansa:

Classes de ballet (modern, clàssic i flamenc) dirigides a l’alumnat de l’escola de qualsevol edat. Inclòs poden continuar els alumnes que ho desitgen quan se’n van a l’institut.

Professora: Esperanza Medina Sánchez.

Classes de flamenc (hi ha un grup de nivell avançat), sevillanes i “zumba”. Dirigit a persones adultes (o a partir de 14 anys).

Dansa Urbana:

La Dansa Urbana o ball urbà (en anglés, urban danse o street dance) és un estil de ball, independentment del país d’origen, el qual va evolucionar fora dels estudis de ball en qualsevol espai obert disponible com a carrers, festes de ball, festes de barri, parcs, patis escolars… El terme s’utilitza per a descriure les danses vernacles en el context urbà: hip-hop, breakdance, newstyle… Professora: Carmen Iborra.

Robòtica:

Robotikids és una acadèmia de tecnologies que pretén ensenyar al nostre alumnat la robòtica, programació de videojocs, realitat virtual, modelatge en 3D, entre altres… utilitzant el mètode Lego Education per a potenciar la creativitat, els continguts educatius i el treball cooperatiu.

Més informació: https://www.robotikids.es/

Capoeira:

– Cada persona paga un segur de 12€ per curs.

– Descompte membres de l’AFA paguen 10€ (2€ menys).

– Si estàs en diverses activitats o en l’escola matinera, solament pagaràs una vegada el segur.