Passeig per 4 anys

La part més important del nostre dia a dia és el joc i la manipulació. Ambdós són aspectes essencials a la vida dels nostres xiquets i xiquetes degut a les seues característiques psicoevolutives.

Assemblea

Els hàbits i les rutines a l’etapa d’infantil són molt necessàries per a que els xiquets i xiquetes puguen portar endavant el seu treball diari. Per aquest motiu, tots el dies a l’arribar a l’escola fem l’assemblea que consta de diferents activitats...

Treballs per projectes

Cada trimestre fem un projecte de treball al qual es treballa a partir d'una temàtica triada per l'alumnat de cada classe.

Projectes anuals

A més, fem altres projectes anuals que es treballen totes les setmanes:

• Projecte ABC
  • Projecte de les emocions: Drilo el Cocodrilo
  • Projecte de l'Art

Atenció educativa

L’alumnat que no assisteix a les classes de Religió es queda a l’aula amb la tutora i es treballen els diferents valors  de la nostra societat: la cooperació, la solidaritat, l’empatia... a partir de faules i contes tradicionals.

ANIVERSARIS A L'ESTIL MONTESSORI

Aquest curs estem celebrant els aniversaris d'una manera diferent i molt més significativa. Estem veient com el temps pasa i per això complim anys. Observem imatges reials des que vam nàixer fins al dia que és l'aniversari i parlem de les coses significatives que ens han anat passant durant eixe temps.

PROJECTE D'INNOVACIÓ: L'HORT ESCOLAR

La nostra escola participa en un projecte d'innovació en el qual es treballa l'hort escolar. Estem treballant tot el procés i cura que té: netejar, plantar, regar... A més, al nostre arener tenim unes macetes on hem plantat també algunes fruites i verdures.