✏️ Beca Material Escolar

SOL·LICITUD AJUDES ECONÒMIQUES DE MATERIAL ESCOLAR CURS 2023/2024

S’ha publicat una resolució de convocatòria d’ajudes per a material escolar no curricular (no s’inclouen ni llibres ni material informàtic) per a l’alumnat pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica per al curs 2023/24 en la qual s’estableixen els següents punts:

QUI POT SOL·LICITAR-LA?

Alumnat escolaritzat en centres educatius no universitaris de titularitat de la Generalitat, dependents de la Conselleria amb competències en matèria d’educació, i a l’alumnat escolaritzat en centres privats concertats o centres de titularitat pública diferent a la Generalitat, que disposen del servei de menjador escolar, en nivells de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i en Educació Especial.

QUI POT SER BENEFICIARI@?

➡️ IMPORTANT! Serà beneficiari@ d’aquesta ajuda l’ALUMNAT beneficiari de l’AJUDA COMPLETA o BENEFICIARIS DIRECTES de menjador escolar. (BECA A)

QUANT ÉS L’IMPORT MÀXIM?

➡️ L’import màxim d’aquesta ajuda serà de 30 € i és per a tod@s els beneficiari@s el mateix.

QUÈ PUC COMPRAR AMB AQUEIXOS DINERS?

➡️ Ací teniu el llistat del material que es pot comprar i justificar:

☑️ DATA DE COMPRA:
Aquest material escolar no curricular haurà d’haver sigut adquirit per la persona sol·licitant entre el 22 de juny i el 30 de setembre de 2023.

COM SOL·LICITAR-LA?

☑️ Si durant el curs 2022/23 es va sol·licitar l’ajuda de menjador i es disposa de l’esborrany de sol·licitud SOLS s’haurà de MARCAR LA CASELLA corresponent a l’ajuda de material escolar present a l’esborrany del menjador i presentar-lo en el centre sense necessitat d’aportar més documentació.

☑️ Les persones que no disposen de l’esborrany de sol·licitud de la beca de menjador (NOVES BEQUES) hauran d’EMPLENAR LA SOL·LICITUD i presentar-la en el centre juntament amb la sol·licitud de l’ajuda de menjador. Annex I disponible a la secretaria del centre o al següent enllaç:

ANNEX I SOL·LICITUD
MATERIAL ESCOLAR337946

QUAN PUC SOL·LICITAR-LA?

➡️ L’horari d’atenció a les famílies s’obrirà el pròxim dilluns 12:

✅ 9:05h a 9:30h
✅ 13:05h a 13:30h

En tots els casos el termini de presentació acaba el pròxim dia 5 de juliol.

I QUÈ FAIG UNA VEGADA QUE M’HAGEN CONCEDIT L’AJUDA?

Una vegada publicada la resolució de concessió d’ajudes de material, en el tauler d’anuncis del centre docent, les persones beneficiàries disposen d’un TERMINI MÀXIM DE 10 DIES HÀBILS, per a presentar FACTURA a nom de la persona sol·licitant, en la qual s’identifique clarament el material adquirit.

La factura haurà de reunir tots els requisits exigibles segons la normativa vigent.

MOLT IMPORTANT: No s’admetran tiquets de compra o similars.

COM REBUT AQUEIXA AJUDA?

L’abonament de les ajudes es realitzarà, a través dels centres educatius, en un únic pagament, una vegada comprovada la documentació justificativa (factura). En cap cas l’import abonat podrà ser superior a l’import justificat amb la documentació presentada per la persona sol·licitant.

El centre educatiu, una vegada rebuda la transferència de l’import de les ajudes, efectuarà l’abonament a les persones beneficiàries. En aqueix moment, el pare, mare, tutor o tutora legal de l’alumnat beneficiari haurà de signar el llistat descarregat a través de l’aplicació ITACA, indicant el seu DNI/NIE o passaport, en senyal de conformitat i com a justificació de la seua percepció.

Més INFORMACIÓ i NORMATIVA:

Captura de pantalla 2020-03-31 a las 11.22.43

Si tens dubtes pots posar-te en contacte amb nosaltres:

Telèfon:

Correu electrònic: