🚲🚴🏽‍♂️SOBRE RODES🚴🏽‍♀️🛴

Captura de pantalla 2021-09-21 a las 1.06.05

🤔Vols vindre al cole en bici, patins o patinet?
😲Vols practicar a l’hora del pati?

El CEIP La Rambla🏫 vol presentar el nou programa esportiu 💪🏼per aquest curs, 🚲🚴SOBRE RODES🚴‍♀️🛴. Una o dues vegades al mes podreu vindre al centre amb el vostre material, el deixarem aparcat i a l’hora del pati anirem a l’AUDITORI MUNICIPAL a gaudir, aprendre i fer activitat física. Cosetes a tindre en compte: – Vos passem el CALENDARI📆, cada curs tindrà un dia assignat.
– A més, serà OBLIGATORI⛔️, l’ús del material de protecció per a cada vehicle. Adjuntem INSTRUCCIONS📝
– Els dies que ploga o les tutores/rs ho vegem convenient, l’activitat podrà suspendre o canviar de dia.

FEM ESPORT! 💪🏼😃 🤔¿Quieres venir al cole en bici, patines o patinete?
😲¿Quieres practicar en la hora del patio?

El CEIP La Rambla🏫 quiere presentar el nuevo programa deportivo 💪🏼para este curso, 🚲🚴SOBRE RUEDAS🚴‍♀️🛴. Una o dos veces en el mes podréis venir al centro con vuestro material, lo dejaremos aparcado y en la hora del patio iremos al AUDITORIO MUNICIPAL a disfrutar, aprender y hacer actividad física. Cositas a tener en cuenta: – Os pasamos el CALENDARIO📆, cada curso tendrá un día asignado.
– Además, será OBLIGATORIO⛔️, el uso del material de protección para cada vehículo. Adjuntamos INSTRUCCIONES📝
– Los días que llueva o cuando las tutoras/rs lo vean conveniente, la actividad podrá suspenderse o cambiar de día.

FEM ESPORT! 💪🏼😃.

InstruccionsWEB
photo_2021-02-27 21.11.16

🚴🏽‍♀️SOBRE MINI-RODES🚴🏽‍♂️
El programa per a vindre a escola SOBRE🛴RODES que estem treballant a primària l’ampliem a les classes d’INFANTIL (2, 3, 4 i 5 anys). 😊💪🏻Si vols vindre a escola en bicicleta, patinet, tricicle o moto de plàstic podràs fer-ho durant una setmana al mes, de dilluns a divendres. La setmana que ens toque ens avisaran pel canal de Telegram de classe.

⚠️Cosetes a tindre en compte⚠️ 0️⃣Vine al centre en el teu vehicle, juga al pati i torna a casa en ell fent activitat física.
1️⃣Porteu vehicles que les xiquetes i xiquetes puguen controlar o tinguen independència de moviment.
2️⃣Recordeu com futurs esportistes és molt recomanable començar a ensenyar la utilització del Casc.
3️⃣Marcar o posar el nom del vehicle i proteccions
4️⃣Per seguretat, els dies de pluja, no circularem.
5️⃣Organització per setmanes: Mirar calendari

6️⃣SALUT I QMS 🚴🏽‍♂️SOBRE MINI-RUEDAS🚴🏽‍♀️
El programa de actividad física para venir a la escuela SOBRE🛴RODES que estamos trabajando en primaria lo ampliamos a las clases de INFANTIL (2,3, 4 y 5 años). 💪🏻😊Si quieres venir a clase en bicicleta, patinete, triciclo o moto de plástico podrás hacerlo durante una semana al mes, de lunes a viernes. La semana que nos toque os avisaremos por el canal de Telegram de clase.

⚠️Cositas a tener en cuenta⚠️

0️⃣Ven al centro en tu vehículo, juega en el patio y vuelve a casa haciendo actividad física. 1️⃣Traed vehículos que l@s niñ@s puedan controlar o tengan independencia de movimiento.
2️⃣Recordad, como futuros deportistas es muy recomendable empezar a enseñar a utilizar el Casco.
3️⃣Marcar o poner el nombre en el vehículo y protecciones.
4️⃣Por seguridad, los días de lluvia, no circularemos.
5️⃣Organitzación de las semanas: Mirar calendario

6️⃣SALUD Y KMS