💻Identitat Digital

cdc

El Centre Digital Col·laboratiu (d’ara endavant, CDC), és un projecte de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esporti la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions.

Des de setembre de 2022 el CEIP La Rambla és Centre Digital Col·laboratiu i tots els seus membres, mestres i alumnat, disposen de IDENTITAT DIGITAL.

La Identitat Digital es tracta d’una adreça de correu corporativa de la Conselleria d’Educació, amb espai pràcticament il·limitat tant en correu electrònic com en emmagatzematge en el núvol, així com una llicència per a utilitzar aplicacions com Word, Powerpoint, etc.

Clic ací per a accedir a Webfamilia o entrar des de l’app.

Es tracta d’una adreça de correu corporativa de la Conselleria d’Educació, amb espai pràcticament il·limitat tant en correu electrònic com en emmagatzematge en el núvol, així com una llicència per a utilitzar aplicacions com Word, Powerpoint, etc.

Les credencials per a poder accedir i utilitzar aquestes aplicacions poden obtindre’s des de Webfamilia, prement en el nom del seu fill/a.

Els comptes de l’alumnat segueixen el patró:

nomap1ap2@alu.edu.gva.es

Sent “nom” els tres primers caràcters del seu nom, ap1″ els tres primers caràcters del seu primer cognom i “ap2” els tres primers caràcters del seu segon cognom. Exemple: Per un alumne anomenat: Pepe Castelló Martínez, el seu correu seria: pepcasmar@alu.edu.gva.es.

Aqueix compte juntament amb la contrasenya inicial que apareix en Webfamilia sota de tot són el seu passaport a tot l’ecosistema de Microsoft.

Una bona manera de començar a utilitzar la seua Identitat Digital és anar a l’adreça microsoft365.com.

Des d’ací, pot “Iniciar sessió” de qualsevol de les dues formes marcades en la imatge:

Primer, posa la teua direcció de correu:

A continuació, la contrasenya:

En iniciar sessió, apareixerà la pantalla principal de Microsoft 365.

Les aplicacions marcades són les principals que es pot utilitzar. En resum:

La Identitat Digital serà la mateixa durant tota la seua escolarització en la Comunitat Valenciana.

En el col·legi realitzarem diferents activitats on usarem algunes d’aquestes aplicacions.

Els convidem a provar l’accés a Microsoft 365 i fins i tot a comunicar-se amb el tutor/a del seu fill/a a través d’Outlook, a l’ésser un entorn corporatiu protegit.

CANVIAR O RECUPERAR LA CONTRASENYA

Hi ha dues opcions:

1. Canviar contrasenya: introdueix la contrasenya actual i en la següent pantalla estableix una contrasenya nova. Fes clic per a canviar contrasenya: https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.change.xhtml
  2. Recorda/recupera la contrasenya: mitjançant l’enllaç «Recordar contrasenya» podem establir una nova contrasenya en cas d’haver-la oblidat. Per a això hem d’introduir la data de naixement i la clau de recuperació mostrada en les diferents aplicacions. Fes clic per a recordar https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.forgot.xhtml

La nova contrasenya ha de complir els següents requisits:

• Longitud mínima de 8 caràcters.
  • La nova contrasenya ha d’Incloure com a mínim una majúscula, una minúscula i un número

Més informació en la web del CDC.