🥗🚌 Beques Escolars

Bandera_de_España_1978
logobeques
ayudastransporte

Totes dues beques es gestionen amb el mateix document.

Tens dues opcions:

OPCIÓ 1: Ja TENÍEU BECA AQUEST CURS 2019-2020, hi ha dues opcions:

Ambas becas se gestionan con el mismo documento.

Tienes dos opciones:

OPCIÓN 1: Ya TENÉIS BECA ESTE CURSO 2019-2020, hay dos opciones:

07E57943-A303-4C2A-9F9B-7423264C7AC1

A) TENS WEB FAMÍLIA: Si tens accés a la plataforma, vés a la pestanya TRÀMITS → ESBORRANY, i si les persones sol·licitants de l'ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d'IMPRIMIR, SIGNAR i PRESENTAR L'ESBORRANY EN EL CENTRE on estaran matriculades durant el curs 2020/2021, sense necessitat de presentar més documentació. Si alguna de les dades que figuren en l'esborrany no és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l'apartat G de l'esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

POTS PASSAR PEL CENTRE DE 9:30h - 13:30h A ENTREGAR L'ESBORRANY entre el dilluns 6 i el divendres 10 de juliol.

unnamed

B) NO TENS WEB FAMÍLIA: Pots vindre al centre a signar l’esborrany.

POTS PASSAR PEL CENTRE DE 9:30h - 13:30h A SIGNAR LA COPIA DE L'ESBORRANY QUE TENIM AL CENTRE entre el dilluns 6 i el divendres 10 de juliol.

07E57943-A303-4C2A-9F9B-7423264C7AC1

A) TIENES WEB FAMILIA: Si tienes acceso a la plataforma, ve a la pestaña TRÁMITES → BORRADOR, y si las personas solicitantes de la ayuda están conformes con los datos facilitados, tendrán que IMPRIMIR, FIRMAR y PRESENTAR El BORRADOR EN EL CENTRO donde estarán matriculadas durante el curso 2020/2021, sin necesidad de presentar más documentación. Si alguna de los datos que figuran en el borrador no es correcta, se procederá a imprimir y señalar la circunstancia que cambia en el apartado G del borrador, presentando este en el centro educativo junto con la documentación justificativa.

PUEDES PASAR POR EL CENTRO DE 9:30h - 13:30h A ENTREGAR El BORRADOR entre el lunes 6 y el viernes 10 de julio.

nowf

B) NO TIENES WEB FAMILIA: Puedes venir en el centro a firmar el borrador.

PUEDES PASAR POR EL CENTRO DE 9:30h - 13:30h A FIRMAR LA COPIA DEL BORRADOR QUE TENEMOS AL CENTRO entre el lunes 6 y el viernes 10 de julio.

OPCIÓ 2: Si NO vas SOL·LICITAR BECA AQUEST CURS 2019-2020:

(També si eres alumna/e nou/va al CEIP LA RAMBLA)

OPCIÓN 2: Si NO SOLICITASTE BECA ESTE CURS0 2019-2020:

(También si eres alumn@ nuev@ al CEIP LA RAMBLA)

Completa digitalment i després imprimir (o imprimir i després completar amb boli) l’annex I, amb la següent documentació:

a. Fotocòpia del DNI/ NIF/ passaport/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).

b. La documentació que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, la renda familiar i aquelles dades sociofamiliars que són tinguts en consideració per a la concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud. La documentació, com ja s’ha indicat, haurà de ser l’original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor.

Si no tens possibilitat d'imprimir demana cita prèvia al teu centre.

Per poder gestionar aquest procediment has de demanar cita prèvia:

Completa digitalmente y después imprime (o imprime y después completa con boli) el anexo I, con la siguiente documentación:

a. Fotocopia del DNI/ NIF/ pasaporte/ NIE de las personas solicitantes (padres, tutores o similares).

b. La documentación que sea necesaria para acreditar la composición de la unidad familiar, la renta familiar y aquellos datos sociofamiliares que son tenidos en consideración para la concesión o, si es el caso, la baremación de la solicitud. La documentación, como ya se ha indicado, tendrá que ser el original y una copia que será compulsada por el personal receptor.

Si no tienes posibilidad de imprimir pide cita previa en tu centro.

Para poder gestionar este procedimiento tienes que pedir cita previa:

Si tens dubtes pots posar-te en contacte amb nosaltres:

Telèfon:

Correu electrònic:

03000047@gva.es

Si tienes dudas puedes posarte en contacto con nosotros: