💻Centre Digital Col·laboratiu

cdc

El Centre Digital Col·laboratiu (d’ara endavant, CDC), és un projecte de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esporti la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, a través de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions.

Des de setembre de 2022 el CEIP La Rambla és Centre Digital Col·laboratiu i tots els seus membres, mestres i alumnat, disposen d’IDENTITAT DIGITAL.

La Identitat Digital es tracta d’una adreça de correu corporativa de la Conselleria d’Educació, amb espai pràcticament il·limitat tant en correu electrònic com en emmagatzematge al núvol, així com una llicència per utilitzar aplicacions com Word, Powerpoint, etc.

Clic aquí per accedir a Webfamilia o entrar des de l’app.

Es tracta d’una adreça de correu corporativa de la Conselleria d’Educació, amb espai pràcticament il·limitat tant en correu electrònic com en emmagatzematge al núvol, així com una llicència per utilitzar aplicacions com Word, Powerpoint, etc.

Les credencials per poder accedir i utilitzar aquestes aplicacions es poden obtenir des de Webfamilia, polsant en el nom del seu fill/a.

Els comptes de l’ alumnat segueixen el patró:
nomap1ap2@alu.edu.gva.es

Sent “nom” els tres primers caràcters del seu nom, “ap1” els tres primers caràcters del seu primer cognom i “ap2” els tres primers caràcters del seu segon cognom. Exemple: Per un alumne anomenat: Pepe Castelló Martínez, el seu correu seria: pepcasmar@alu.edu.gva.es.

Aquest compte juntament amb la contrasenya inicial que apareix a Webfamilia avall del tot són el seu passaport a tot l’ecosistema de Microsoft.

Una bona manera de començar a utilitzar la seua Identitat Digital es anar a la direcció microsoft365.com.

Des d’aqui, pots “Iniciar sesión” de qualsevol de les dos formes marcades en la imatge:

Primer, poses la teua direcció de correu:

Lo següent al contrasenya:

I quan inicies sessió, t’apareix aquets pantalla principal de Microsoft 365:

Les aplicacions marcades són les principals que es pot utilitzar. En resum:

La Identitat Digital serà la mateixa durant tota la seua escolarització a la Comunitat Valenciana.

Al col·legi farem diferents activitats on farem servir algunes d’aquestes aplicacions.

Els convidem a provar l’accés a Microsoft 365 i fins i tot a comunicar-se amb el tutor/a del seu fill/a a través d’Outlook, en ser un entorn corporatiu protegit.

CANVIAR O RECUPERAR LA CONTRASENYA

Hi han 2 opcions:

1. Canviar contrasenya: introdueix la contrasenya actual i a la següent pantalla estableix una contrasenya nova. Fez clic per canviar contrasenya: https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.change.xhtml
  2. Recorda/recupera la contrasenya: mitjançant l’enllaç «Recordar contraseña» podem establir una nova contrasenya en cas d’haver-la oblidat. Per a la qual cosa hem d’ introduir la data de naixement i la clau de recuperació mostrada en les diferents aplicacions. Fez clic per recordar https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.forgot.xhtml

La nova contrasenya te que complir els següents requisits:

• Longitud mínima de 8 carácters.
  • La nova contrasenya te que incloir com a mínim una mayúscula, una minúscula y un nombre

Més informació en la web del CDC.