☀️🏫 Escola matinera

Al febrer del 2019 va donar començament el projecte Escola Matinera amb l’objectiu de facilitar a les famílies que ho necessiten, la possibilitat d’atendre als seus fills i filles abans del començament de les classes.

L’AMPA en col·laboració amb el centre, organitza aquest servei de manera que la despesa que suposa aquesta assistència, es reparteix entre totes les famílies participants, sent més accessible per a tots. Un servei que obri a les 8h i finalitza a les 9h quan comencen les classes.

Les famílies que desitgen participar han de ser sòcies de l’AMPA i cadascun dels participants haurà de tindre una assegurança que es paga de manera anual en començar l’activitat i que serveix per a qualsevol activitat organitzada per l’AMPA fora de l’horari escolar.

ampampalarambla@gmail.com

@MatineraLARAMBLA