🚌 Beca Transport Escolar Individual

Tens dues opcions:

07E57943-A303-4C2A-9F9B-7423264C7AC1

A) TENS WEB FAMÍLIA (SOLAMENT EN VERSIÓ ORDINADOR, EN L’APP DEL MÒBIL NO FUNCIONA CORRECTAMENT): Si tens accés a la plataforma, vés a la pestanya TRÀMITS → ESBORRANY, i si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’IMPRIMIR, SIGNAR i PRESENTAR L’ESBORRANY EN EL CENTRE on estaran matriculades durant el próxim curs, sense necessitat de presentar més documentació. Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

RECORDA PRESENTAR L’ESBORRANY EN EL CENTRE PER A SER ENCUNYAT I RECOLLIR LA TEUA CÒPIA.

unnamed

B) NO TENS WEB FAMÍLIA: Pots vindre al centre a signar l’esborrany.

C) I si eres alumna/e nou/va al CEIP LA RAMBLA?

Completa digitalment i després imprimir (o imprimir i després completar amb boli) l’annex I, amb la següent documentació:

a. Fotocòpia del DNI/ NIF/ passaport/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).

b. La documentació que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, certificat d’empadronament col·lectiu o aquelles dades sociofamiliars que són tinguts en consideració per a la concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud. La documentació, com ja s’ha indicat, haurà de ser l’original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor.
c. Certificat de distància de l’ajuntament d’Agost. Recorda que la distància mínima són 3,01 quilòmetres.

d. Dos rebutjos d’aigua i/o electricitat de l’habitatge situada fora del nucli urbà on esteu empadronats.

ANNEX I337946

Més INFORMACIÓ i NORMATIVA:

Captura de pantalla 2020-03-31 a las 11.22.43

Si tens dubtes pots posar-te en contacte amb nosaltres:

Telèfon:

Correu electrònic: