🌎 eTWINNING

LET’S FLIP OUR LEARNING 2022

Els alumnes de 6é participen en un projecte eTwinning titulat “Let’s flip our learning” (Donem-li la volta al nostre aprenentatge). De gener a juny treballaran de manera col·laborativa, en anglés, amb altres centres de Turquia.

Així de guapet ha quedat el nostre títol col·laboratiu realitzat pels 6 centres que participem en el projecte.

EL MEU AVATAR

Per a presentar-nos als nostres companys de projecte, cada alumne ha creat un avatar amb Pixton.

Busquem un LOGO i un POSTER per al nostre projecte

Els alumnes de cada centre han creat una proposta de logo i poster. Aquests són els logos creats en La Rambla. El primer va representar al nostre centre.

I aquestos són els posters. El primer va ser triat per a representar-nos:

Finalment, hem llançat una enquesta a la comunitat educativa per a seleccionar només un. En aquest video estan els resultats:

Enquesta d’ús de tecnologies

Els alumnes i professores que participen en el projecte han contestat una enquesta per a avaluar el domini i ús de les tecnologies. Ací pots veure l’anàlisi dels resultats.

PRIMER ONLINE MEETING

El passat 3 de març va tindre lloc la primera trobada virtual entre alumnes i professores dels 6 centres. En aquest cas van participar els 6 alumnes coordinadors de la Rambla. Tots es van presentar oralment i van tindre l’oportunitat de veure com és l’aula dels nostres companys. Va ser molt emocionant!