🇬🇧🇺🇸Anglès

El món en el qual vivim està format per una àmplia gamma de poblacions que utilitzen diferents sistemes de comunicació lingüística.

La majoria dels països de hui, a causa de l’augment de la urbanització, el comerç internacional, el turisme, els viatges de negocis i la tecnologia moderna, han començat a adoptar el concepte de societat multicultural. I evidentment, una societat multicultural globalitzada no pot ser monolingüe.

No obstant això, la importància d’aprendre un segon i un tercer idioma no es limita simplement a la capacitat de comunicar-se amb persones que parlen una llengua diferent a la nostra.  Aprendre llengües té com a resultat que els estudiants aconseguisquen un major pensament divergent, augmenten la seua creativitat i dinamitzen el seu desenvolupament cognitiu. Aprendre idiomes també significa obrir la teua ment, enriquir la teua ànima i ser més tolerant.

En el CEIP La Rambla creiem que l’educació plurilingüe ha de ser un dels pilars del desenvolupament dels nostres alumnes, per això apliquem un programa lingüístic PEPLI.

A més de formar-se en Valencià i Castellà, els nostres alumnes d‘Infantil compten amb 3 sessions setmanals d’anglés. En Primària són un total de 5 les classes que s’imparteixen en llengua estrangera, 3 de Llengua Anglesa, 1 de Comunicació Oral en Anglés i 1 de Arst and Crafts (Educació Plàstica en anglés).