🧡💪🏼 Som AFA

Som AFA “La Rambla”

Som pràcticament la totalitat de les mares i pares de l’alumnat de “La Rambla”, que ens associem per poder organitzar i col·laborar en aquelles activitats que pretenen aconseguir la millora de l’ensenyament públic en general  i del CEIP “La Rambla” en particular, afavorint i fomentant la participació i la implicació de les famílies, de la comunitat escolar i de tot el poble d’Agost en l’educació de les noves generacions de joves del poble. Cada família contribuïm al finançament de les activitats amb la quota anual de l’AFA, que es recapta a l’inici de cada curs.

Què fem?

Exemples d’allò que fem són els següents: l’agenda escolar La Rambla, llibres d’activitats comprats a bons preus per a tot l’alumnat, participació en les eleccions i en les reunions del consell escolar, millora del servei de menjador i de les dotacions i infraestructures del cole, programa de participació “patis actius/famílies actives”, formació metodològica, estudi i incorporació d’innovacions pedagògiques, activitats lúdiques, educatives i culturals: festes, música, teatre, activitats extraescolars…

Com vegeu, és un bon grapat d’activitats i actuacions que afecten i impliquen a tota la comunitat escolar: a l’alumnat, a les famílies, al professorat i també a totes les persones i entitats d’Agost interessades en la millora de l’escola pública.

Com podem participar?

Volem comptar en tots i totes i saber les vostres propostes, suggeriments i la vostra manera de fer front als problemes de la nostra escola. Per això necessitem les vostres aportacions. Podeu trobar-nos a la porta del cole tots els dies, o a la xarxes socials o al correu electrònic de la nostra associació.

Com pots apuntar-te?

Presiona l’enllaç i completa el qüestionari:

Més informació i contacte:

Contacte: @AmpaRambla
Canal:

ampalarambla@gmail.com

CIF: ESG03372802

NÚMERO COMPTE CORRENT CAJAMAR:

IBAN: ES37-3058-2526-8728-1001-6449