Projectes anuals

A banda dels projectes trimestrals triats pels alumnes, a l'aula portem a terme durant tot el curs 3 projectes relacionat amb aspectes específics del curriculum:

• PROJECTE ABC: una vegada a la setmana és du a terme aquest projecte, i no vol dir que l'aproximació a la lectoescriptura no es treballe a tot hora, ja que treballem de forma globalitzada i amb el vocabulari del projecte. En aquesta sessió setmanal els xiquets i xiquetes trien una lletra en la que volem aprofundir. A partir d'açí, lleguim la poesia de la lletra triada al conte de "Animalades" i busquem l'animal que representarà la lletra. Després treballem el traç d'eixa lletra i el seu so en diferents paraules. A més, eixa setmana els xiquets han de portar a l'escola objectes que comencen per aquesta lletra que classifiquem a la caixa dels sons, inspirada en la metodologia Montessori.

• L'INSPECTOR DRILO I LES EMOCIONS: a l’igual que l’anterior projecte, les emocions estan presentes sempre però es un dia a la setmana quan presentem els diferents amics de l'inspector Drilo que representen una emoció i els seus graus d'intensitat amb la roda de les emocions.

• ART: cada mes estem coneguent a un artista conegut. Una vegada a la setmana treballem a aquest autor o autora: comencem descobrint com es diu, on vivia, les seues obres més conegudes... i d'ahi pasem a representar alguna tècnica característica a nivell grupal i per últim representem una obra a nivell individual