✍🏽 CAMBRIDGE YOUNG LEARNERS

Cambridge és una de les institucions de certificació de nivell d'anglés més reconegudes del món.

Compta amb una varietat d'exàmens per a alumnes de Primària encaminats a que es familiaritzen amb l'entorn d'aquesta mena de proves, que segurament hauran d'afrontar en un futur per a obtindre els demandats títols d'anglés.

Són proves adaptades a aquestes edats, amb temàtiques pròximes i visualment divertides, però que mesuren les quatre destreses que s'han de desenvolupar en una llengua.

A continuació podeu trobar la correspondència amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL) de cadascun dels 3 exàmens dissenyats per a Primària (i de la resta de exàmens per a adults). Es coneixen com YLE - Young Learners de Cambridge i es componen de tres nivells:

• STARTERS. Recomanat per a alumnes de 1r i 2n
  • MOVERS. Recomanat per a alumnes de 3r i 4t
  • FLYERS. Recomanat per a alumnes de 5é i 6é

També trobaràs material per a treballar aquest tipus d'exàmens. Si estàs interessat en presentar-te a algun d'ells, no dubtes en preguntar a la teua professora d'anglés, ella podrà dir-te els passos a seguir.

Un bon primer pas és fer la prova de nivell online que facilita Cambridge. Posa a prova el teu anglés i descobreix quin nivell és adequat per a tu!

Ara practicarem, descàrrega la mostra d'examen completa i els seus àudios.

STARTERS/ MOVERS/ FLYERS exàmen escrit

young-learners-sample-papers-2018-vol1

Audios STARTER

Audios MOVERS

Audios FLYERS

Veient aquests vídeos pots fer-te una idea de com és la part de speaking.

STARTERS

MOVERS

FLYERS

Finalment, pots practicar el contingut dels exàmens o simplement exercitar el teu anglés amb la següent app (Android/iOS).

ANDROID

iOS