MOBILITAT A SALERN

Sis professors de l’IES Sixto Marco encapçalats pel seu director Alfredo García Mas, es van traslladar el 27 de març a Salern, on van visitar el Liceu G. Dona Procida.

L’experiència s’emmarca en el projecte Erasmus+ KA121, en el qual els sis professors han realitzat un ‘Job Shadowing’ , finançat per la Unió Europea ,per a conéixer de primera mà el sistema educatiu italià.

Durant els 5 dies que va durar la mobilitat, van tindre l’oportunitat de conéixer el funcionament d’aquest institut italià. Van assistir a classes d’anglés, espanyol, llatí i història entre altres i a l’organització de la setmana de l’estudiant. Durant aquesta setmana els alumnes dels últims cursos de batxillerat organitzen conferències, seminaris  i visites culturals per a la resta dels seus companys. L’objectiu d’aquesta mobilitat internacional és compartir experiències i inquietuds amb els docents italians, així com observar la gestió dels centres i l’ús de metodologies innovadores per a poder implementar a l’aula. Així mateix ha sigut suposat una oportunitat per a establir contactes per a futurs projectes Erasmus amb alumnes.

Vista previa de imagen