8 de març dia internacional de la dona

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Dona, declarat oficialment per l’ONU en 1975, en el centre d’han realitzat diferents activitats reivindicant el seu desenvolupament íntegre com a persona, en peus d’igualtat amb l’home.

Tot el centre ha estat implicant en aquesta commemoració. Els alumnes de 1r i 2n d’Això han decorat les portes de les seues aules amb motius al·lusius al dia, els de de 3r i 4t ESO han realitzat lectures de textos femenins per a reflexionar sobre ells i posteriorment entaular un debat, mentre que en batxillerat s’han visualitzat curts i elaborat un manifest que has sigut llegit al pati on també s’ha celebrat un concert per alumnes i professors de l’institut.

Al marge d’aquestes activitats, al pati s’ha pintat un mural on alumnes i professors es pintaven les seues mans per a plasmar sobre ell la petjada de la seua mà. A la Biblioteca s’ha muntat una exposició de llibres feministes i escriptores. En els corredors els alumnes han fet dues exposicions, una sobre cites i imatges de dones al llarg de la història i altres sobre les escriptores de la generació del 27.

En l’InfoPoint també s’han posat al·lusions a l’efemèrides de hui.

Volem fer un agraïment especial a l’AMPA del Sixto Marco, que sempre ens recolza i ajuda en totes les activitats que fem, moltes coses que passen cada dia en el nostre centre no serien possibles sense la seua col·laboració.