DIA MUNDIAL DE L’ESPORT AL IES SIXTO MARCO

El passat 26 de Març es va celebrar el dia mundial de l’esport, una iniciativa dirigida als centres educatius de primària i secundària que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat, commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

Al voltant de 700 estudiants de l’IES Sixto Marco van practicar esport amb els Jocs Olímpics i Paralímpics de París com a rerefons. Activitats com *Boccia, *Raspall adaptat, Voleibol asseguts i reptes a cegues van fer que els nostres estudiants passaren un matí divertit practicant esport i conscienciant-se del gran mèrit que té l’esport adaptat.

Els estudiants de 1r BACH i de l’optativa d’Educació Física de 2n BACH van participar en la coordinació i organització de les activitats, i ho van fer genial!!

L’IES Sixto Marco és un centre que promou l’activitat física saludable i els valors positius de l’Esport entre el seu alumnat.