Campionats Autonòmics d'FP 2021

Enhorabona al Cicle de Grau Mitjà de Jardineria i Floristeria, pels seus excel·lents resultats en les Competicions Autonòmiques d'FP de la Comunitat Valenciana (*Skills).

2a Posició per a Zaira López Sempere en l'especialitat de Floristeria.
2a Posició per a Isaac Varó i Alberto Martínez en l'especialitat de Jardineria Paisatgística.

Activitats 25N

El passat 15 de juny, La Conselleria d'Educació i l'Ajuntament d'Alacant van comunicar a l'AMPA i a la Direcció de l'IES Verge del Remei, l'acord conjunt per a solucionar el problema de l'Edifici de Cicles Formatius, a més de l'inici dels tràmits per a la rehabilitació, per part de Conselleria, de l'edifici d'ESO i Batxillerat.

Acord Generalitat Valenciana i Ajuntament d'Alacant sobre l'IES Verge del Remei

Premis Sambori 2021

L'alumna Nuria Granja Rodríguez, de 2n de Batxillerat d'Arts, ha sigut la guanyadora del Premi Sambori 2021 de literatura en valencià, en la categoria de Batxillerat.

L'FP de Jardineria i Floristeria en l'exposició "Alacant en flor"

L'FP de Jardineria i Floristeria, col·labora amb l'Associació de Floristes d'Alacant en la preparació d'ornaments florals per a Actes Oficials. El passat 9 de juny va participar en l'exposició "Alacant en Flor" en homenatge a les víctimes del COVID

8M-Dia Internacional de la Dona

Per a reivindicar el paper de la dona en el 8 de març, alumnes del Batxillerat d'Arts, han preparat un mural en l'entrada principal del Centre amb el lema "Ací les dones pintem molt".
En el mural s'han exposat fotos d'alumnes d'Arts treballant en les seues composicions artístiques.

Desembre 2020. I Edició del Concurs de Microrelats

Els temes triats per a aquesta I Edició han sigut: com han viscut la pandèmia i sobre la violència de gènere. Enhorabona a tots els participants, que han demostrat els seus dots literaris. Els guanyadors per categories han sigut:

LAURA S.A (1r ESO) - LAURA J.Q (2° ESO) - LLUÏA N.P (3r ESO) - ESTEFANÍA B (4t ESO) - BEATRIZ T.S (1° Batxillerat) - NÚRIA G.R (2° Batxillerat) - JORGE S.B (Formació Professional Bàsica) i DAVID R.T (Cicles Formatius).

Desembre 2020. Activitats d'inici a l'equitació

El Departament d'Educació Física, ha organitzat per a 3r i 4t ESO, durant el mes de desembre, diverses activitats eqüestres (equitació, carruatge, cuidat de cavalls), on s'ha treballat una disciplina esportiva nova i el respecte als animals.