PROGRAMES UNIÓ EUROPEA

L'alumnat de les Famílies Professionals d'Indústries Alimentàries, Agrària, Química i Seguretat i Medi ambient, té la possibilitat de completar la seua formació pràctica en altres països a través del Programa ERASMUS +.

El Programa, sufragat per la Unió Europea i la Conselleria d'Educació, permeten aplicar i actualitzar les destreses i coneixements de l'alumnat en un ambient laboral internacional. A més, faciliten el progrés de les seues habilitats linguístiques

Per al període 2021-2027, La Comissió Europea ha concedit a l'IES Verge de Remedio, l'aprovació de la CARTA ERASMUS ECHO d'Educació Superior. Aquesta acreditació, constitueix un marc de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional per a tot centre d'Educació Superior que duu a terme el Programa Erasmus+. Això implica poder participar en les mobilitats vinculades a l'aprenentatge.

Profesorat

Daniel Navarro Sancho  d.navarrosancho@edu.gva.es

Mª Milagros Galiana Pérez  mm.galianaperez@edu.gva.es

Laura Caloca Català  l.calocatala@edu.gva.es