Projecte Esportiu i Vida Saludable

El Pla Integral per a l'Activitat Física l'Esport estableix entre els seus objectius generals incrementar notablement el nostre nivell de pràctica esportiva i generalitzar l'esport en l'edat escolar. Així mateix figuren entre els seus objectius específics per a l'edat escolar: promoure la concepció de l'activitat física i l'esport com un element fonamental d'un estil de vida saludable. Per a això, una de les seues mesures consisteix a impulsar la creació del projecte d'esport, activitat física i salut (PEAFS) dins del projecte educatiu del centre, potenciant la figura del coordinador/a esportiu/a.

Instal·lacions i activitats

L'IES Verge del Remei està reconegut com a Centre Educatiu Promotor de l'Activitat Física i l'Esport (CEPAFE).

Per a implementar el PEAFS, l'IES Verge del Remei compta amb un pavelló esportiu cobert i dues pistes a l'aire lliure per a la pràctica del bàsquet, voleibol, handbol i futbol sala.

El Centre compta al seu torn amb material esportiu per a la pràctica del tennis de taula, badminton o escacs entre altres. També disposem d'un taller amb unes 40 bicicletes , per a aprendre el seu manteniment i realitzar activitats en l'exterior com la "Biciescola".

Per a la pràctica de cursos de natació i de l'atletisme, comptem amb instal·lacions esportives municipals pròximes al Centre.

Al costat de les activitats esportives regulars, el Departament d'Educació Física organitza, al llarg del curs, diverses activitats en l'exterior del Centre relacionades amb el senderisme, gimcanes, activitats d'orientació, patinatge i esports de neu (amb un viatge anual a l'estació de Masella).

A més del foment de l'activitat física i d'hàbits saludables d'higiene i alimentació, el Centre , en col·laboració amb l'AMPA, va adquirir un desfibril·lador i una farmaciola portable. Sent el primer centre educatiu públic a ser un espai cardioprotegit

CEPAFE (2019-2020)_page-0001
Colpbol (28-3-19)