Ariadna, en la UIMP

Ariadna Mariola Fullana i Jordan, alumna de l’Estellés, ha aconseguit una beca per a l’Aula “Ortega y Gasset” de la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) de Santander. Ari, junt a altres companys, va ser informada de la convocatòria des de la Coordinació de Batxillerat del centre.

L’AulaOrtega y Gasset” reunix els millors expedients acadèmics de Batxillerat i Formació Professional. L’alumnat —conformat per 80 estudiants— arriba amb un futur orientat cap a tots els àmbits del saber i es pretén que durant aquests dies tinga la seua primera immersió en el món universitari. Eixe és un dels objectius d’aquesta aula, que també naix amb la intenció d’oferir a l’alumnat una mirada àmplia més enllà de les diferents especialitzacions que vagen a cursar.

Ari és una alumna brillant, responsable, reivindicativa, amable i afectuosa. Acaba d’acabar 2n de batxillerat en l’Estellés i el curs 24-25 iniciarà estudis d’un grau universitari.

Enhorabona, Ari. Gaudix molt de l’experiència !