Graduació 4t ESO

Un curs més, el nostre alumnat de 4t d’ESO s’acomiada de la seua etapa educativa de secundària. Enguany, com a novetat, s’ha celebrat a la llar de jubilats Villa del Pilar, que, molt amablement, ens va cedir les seues instal·lacions per poder celebrar l’acte.Al voltant de les 18h, l’alumnat, amb els seus familiars i amics, començaven a entrar amb un somriure immens al rostre: era el moment de celebrar el final d’una etapa molt feliç a les seues vides.

L’AFA del nostre centre va realitzar un esforç impagable en l’organització d’aquest esdeveniment i, el centre, estem molt agraïts. A les 18:30 començaríem l’acte amb la benvinguda dels nostres presentadors: Lucia Asensio, Christian Cantillo i Joan Barberà, que una vegada donaren la benvinguda donaren pas a Jordi Torró, cap d’estudis, perquè dedicara unes paraules en homenatge a la promoció.

A continuació, Vanesa Imbernón y Mª Carmen Borrull dedicaren un emotiu discurs en representació del professorat de 4t i, una vegada acabaren, Teresa Jordán, presidenta de l’associació de famílies dedicà unes paraules on va agrair la labor de les famílies, professorat i alumnes a banda d’una lectura d’un poema de l’autor que dóna nom al nostre centre: Vicent Andrés Estellés.

Més endavant, un parell de representants de cada un dels quatre grups llegiren també uns emotius, i també divertits, discursos on agraïren a molts docents, l’equip directiu i el d’orientació, conserges i personal de neteja, que els havia acompanyat no sols a aquest curs sinó a tota l’etapa de secundària.

Per finalitzar, les quatre tutores, acompanyades pel cap d’estudis, cridaren a cadascun dels nostres alumnes perquè reberen un fort aplaudiment i els regalàrem una rosa a mode de detall (reportatge fotogràfic d’Amparo Sáiz).

Com a conclusió, destacar la gran qualitat humana dels nostres alumnes que cridaren i aplaudiren ben fort per cadascun dels companys i professors presents; demostrant, doncs, que al nostre centre formem a persones meravelloses. I tots els anys passats on hi ha hagut llàgrimes, inseguretats i temors es queden sols en anècdotes ja que l’acomiadament sempre el recordarem amb un somriure.

Feliç estiu i ens veiem a batxillerat. Aquells qui abandonen el centre per buscar un altre camí acadèmic recordeu: L’Estellés és i sempre serà la vostra casa.