L’alumnat de SMX visita “Alicante Digital Gaming”

El passat dilluns 9 de gener, l’alumnat de primer i segon de SMX va visitar Alicante Digital Gaming, que s’està celebrant en el recinte del “Ocean Live Park d’Alacant Puerto de Salida”, event global organitzat amb motiu de l’eixida de la volta al món de vela de The Ocean Race, organitzat per la Generalitat Valenciana.

Al llarg de la jornada, l’alumnat pogué va assistir a xarrades com “L’Art en els videojocs” on es tractaren temes sobre diferents aspectes de l’entorn digital o les noves eixides professionals del món dels e-sports.

A més, l’alumnat pogué gaudir de zones de joc lliures, experiències basades en la realitat virtual (VR) i un escape room temàtic amb elements virtuals i presencial, buscant apropar als joves al món del gaming, apostant per crear un ecosistema segur, inclusiu i es pogueren vore els beneficis que els e-sports i els videojocs aporten a l’educació.