Clausura i Fotos de la Jornada Informàtica 2022

Una vegada acabada la Jornada informàtica 2022, on els alumnes han rebut xerrades formatives tant de la vessant tècnica del món de la Informàtica com dels aspectes fonamentals de l’emprenedoria i experiències personals, vos deixem un recull de fotografies de les diferents ponències realitzades.

Com no, hem d’agrair a tots els ponents, la seva inestimable col·laboració i bona disposició. Gràcies! La vostra aportació i experiència, de segur que han sembrat bona llavor per als professionals que es formen a l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí. Per altra banda, també cal agrair l’ajuda de les diferents entitats del poble que treballen per fomentar i facilitar l’accés a l’empresa. Gràcies a Otea i Empal per la seva participació i implicació incondicional en el desenvolupament d’aquesta jornada. I com no, també un especial agraïment a totes aquelles empreses que acullen els nostres alumnes, i els fan créixer amb les estades formatives de FCT i DUAL. Voldríem també, donar visibilitat a l’esforç que fa l’AMPA del centre, recolzant tots i cadascun dels esdeveniments que es realitzen, en tots els àmbits educatius. Vos esperem en la pròxima edició de la Jornada Informàtica de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí!