Un alumne del nostre centre, premiat en un concurs de microrelats

Un alumne de l’IES Sant Vicent Ferrer, Marc Montagud de 1r de Batxillerat, ha aconseguit el tercer premi en el concurs de microrelats de l’edició 2020 del Diàleg Entre Els Escriptors i Els Lectors i Lectores Joves. Encara que sembla ser que les activitats presencials no podran portar-se a terme enguany, si que s’ha pogut mantindre el concurs de microrelats. Ana Luz, una altra alumna del nostre centre, també de 1r de Batxillerat, ha aconseguit un accèssit. Al concurs participaven setze centres educatius, amb al voltant de dos-cents textos literaris.

El Diàleg és una activitat organitzada per la Universitat de València, en concret pel Departament de Filologia Catalana. Consisteix en la lectura d’una obra literària, una tertúlia en Twitter, el concurs de microrelats i l’assistència a una tertúlia literària amb l’autor seleccionat cada any. Enguany l’autor escollit ha estat Víctor García Tur, amb la seua obra Els Romanents. El jurat del concurs estava format, a més del propi autor, per professors universitaris.

Des del nostre centre volem donar l’enhorabona a Marc i a Ana Luz, i també al professorat de l’IES Sant Vicent que ha fet possible la participació del nostre alumnat en aquesta interessant iniciativa cultural.