Calendari Pla Mulan: obertura progressiva de les eines per treballar on-line

Des de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (DGTIC) s’ha preparat l’anomenat Pla Mulan, per permetre l’atenció telemàtica a tot l’alumnat dels diferents nivells educatius. Com que la incorporació massiva d’usuaris a les diferents plataformes pot suposar un mal funcionament d’aquestes, s’ha plantejat un calendari d’incorporació progressiva que, pel que fa al nostre centre, és el següent:

• El dimecres 25 de març s’obri la plataforma AULES per a tot el professorat d’ESO, Batxillerat, EOI i FP amb la possibilitat de crear noves aules virtuals. S’obri també a l’alumnat d’FP semipresencial. S’inicia la càrrega massiva de professorat en el procediment de familiarització del professorat amb l’eina WebEx, que s’estendrà fins al dia 30.
  • El divendres 27 de març s’obrirà AULES a l’alumnat d’ESO per a poder fer avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta l’alumnat que hi entre, preferiblement, en horari de matí.
  • Entre el divendres 27 de març i dilluns 30 de març es produirà la càrrega massiva de totes les famílies amb fills i filles escolaritzats, que disposen d’adreça de correu electrònic registrada en el sistema ITACA, en el portal de comunicacions Web Família.
  • El dilluns 30 de març serà el primer dia d’obertura de WebEx a l’alumnat. Se podran iniciar les classes en línia en directe.
  • El dimarts 31 de març s’obrirà AULES a l’alumnat de Batxillerat per a poder realitzar avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.
  • El dijous 2 d’abril s’obrirà AULES a l’alumnat de Formació Professional per a poder fer avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.
  • El divendres 3 d’abril s’obrirà AULES a l’alumnat d’Escoles Oficials d’Idiomes i al seu professorat per a poder realitzar avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.

Totes les eines tindran vídeos tutorials i guies en PDF en obert, que també es posaran en la pàgina web del Pla MULAN: