Vídeo del projecte Momo – 1r Batxillerat

El programa educatiu innovador Momo uneix la tecnologia, l’art i la societat en un projecte enfocat a la creació d’una pel·lícula en “stop-motion” sobre un problema mediambiental local. L’alumnat de Tecnologia Industrial I de 1r de Batxillerat del nostre centre ha participat enguany en el programa, treballant en equip per portar endavant una història de la qual han sigut guionistes, dissenyadors de personatges i escenaris, equip de gravació i tots aquells treballs necessaris per a crear la pel·lícula.

Per a dur-ho a terme han comptat amb recursos tecnològics com impressió en 3D, programació amb Arduino i programari per edició de vídeo.

Després de barallar diversos guions, el producte final conta la història de Natura i Lleó, que descobreixen un riu Magre maltractat i contaminat i decideixen posar-li remei amb l’ajuda de tot el poble. Una temàtica actual i social que esperem que, a més a més, consciencie sobre el problema.

Ací podeu veure el vídeo del nostre alumnat de 1r Batxillerat per al projecte Momo 2019: Natura i Lleó.