L’alumne Àlex Alberola guanya un premi provincial de redacció

L’alumne d’Economia de 4t ESO Àlex Alberola Asensi ha guanyat el primer premi provincial d’un concurs de redacció organitzat per l’Agència Tributària. Àlex ha quedat primer en l’àmbit de València del Concurso Nacional de Educación Cívico-Tributaria 2019, en la modalitat de redacció, amb el seu treball “Por qué es importante pagar impuestos”. Al llarg del primer trimestre del proper curs, en el Saló d’Actes de la Delegació Especial de l’AEAT, tindrà lloc el lliurament del premi al nostre alumne. Un dels tres guanyadors de la Comunitat Valenciana (València, Castelló, Alacant) serà escollit per anar a Madrid i concursar a nivell nacional.

El concurs està inclòs dins del programa de col·laboració que la Conselleria manté amb diferents organismes i entitats pel desenvolupament del currículum i la innovació educativa.

Moltes felicitats, Àlex!