Dos alumnes de l’IES Sant Vicent Ferrer obtenen premi extraordinari de Batxillerat

Júlia Esteve Ferris i José Girbés Asunción, alumnes del nostre centre, han guanyat el Premi Extraordinari de Batxillerat del curs 2018-2019. Es tracta d’una convocatòria de l’Ajuntament d’Algemesí per premiar els millors expedients acadèmics de Batxillerat i Cicles Formatius.

Els premis van adreçats a alumnat empadronat en Algemesí i que haja cursat estudis de 2n de Batxillerat o Cicles Formatius en qualsevol centre escolar del nostre poble. La d’enguany ha estat la 10a edició dels premis.

Hi havia un màxim de 10 premis, 5 per a Batxillerat i 5 per a Cicles Formatius. Júlia i José han aconseguit dos dels màxims guardons corresponents a Batxillerat. Enhorabona!