Èxit de la II Fira Intercentres de Tecnologia i Informàtica, amb participació del nostre centre

El nostre institut ha participat este dimecres 10 d’abril, a L’Alcúdia, en la II edició de la Fira Intercentres de Tecnologia i Informàtica. L’IES Sant Vicent Ferrer ha participat amb l’alumnat de Tecnologia juntament amb altres de poblacions com Carlet, Guadassuar, Enguera, L’Alcúdia de Crespins, Navarrés o Càrcer. A més, la jornada va incloure un esmorzar i  visites al Museu de la Música i al Museu Etnològic abans de les activitats.

La Fira ha estat un èxit del que ha format part el nostre alumnat, així com les professores acompanyants i tot el professorat que col·labora en la seua formació. Ribera Televisió va emetre un vídeo fent-se ressò de la jornada, imatges que podeu veure a continuació.

Èxit de la II Fira Intercentres Tecnologia i Informàtica celebrada a l’Alcúdia.

Publicada por Grup Televisió en Miércoles, 10 de abril de 2019