L’IES Sant Vicent Ferrer participa en la II Fira Intercentres de Tecnologia i Informàtica

El proper 10 d’abril tindrà lloc, a L’Alcúdia, la II edició de la Fira Intercentres de Tecnologia i Informàtica. El nostre centre participa amb l’alumnat de Tecnologia juntament amb altres de poblacions com Carlet, Guadassuar, Enguera, L’Alcúdia de Crespins, Navarrés o Càrcer.

Entre les 9h i les 9:30 serà la recepció de l’alumnat assistent, a continuació hi haurà un esmorzar, i després d’una visita al Museu de la Música i al Museu Etnològic començaran les activitats i els tallers fins les 13:30, hora en la qual conclourà la jornada.

Desitgem sort als nostres alumnes i, sobretot, que s’ho passen molt bé i gaudisquen de l’experiència.