Visita a l’exposició de Jordi Machí al Museu de la Festa

El darrer 20 de setembre els alumnes de tercer d’ESO del l’IES Sant Vicent Ferrer van anar al Museu de la Festa d’Algemesí, on van contemplar algunes de les obres del pintor local Jordi Machí. Aquest jove algemesinenc ha conseguit renom més enllà de les fronteres gracies a les seues pintures amb un aire fresc i trencador, però on ha obtés més relevància és en els retrats de famosos, que li han donat una notable projecció internacional.

Després de pintar retrats de Miguel Bosé o Ryan Gosling (protagonista de LaLaLand), va vindre a Europa per pintar el retrat del DJ David Guetta en directe, en la presentació del seu últim àlbum musical i tornà de seguida als EEUU per concretar noves exposicions i treballs.

En el seu trànsit li va donar temps per a prestar al Museu de la Festa d’Algemesí algunes de les seues obres i nosaltres vam aprofitar per poder gaudir i contemplar eixe treball directe, fresc i innovador.

Ací teniu algunes de les fotos que vam fer a l’eixida.