Arranquem el Projecte Pigmalió

A l’IES Sant Vicent Ferrer hem encetat el Projecte Pigmalió per al curs 18/19. La idea del projecte és que un alumne major recolza i acompanya a un estudiant que acaba d’arribar al centre amb l’objectiu d’ajudar-lo a integrar-se i conèixer l’institut i als companys. També és una eina per millorar la convivència al centre, afavorir l’èxit acadèmic, desenvolupar la intel·ligència emocional, prevenir l’assetjament escolar i augmentar la confiança i autoestima de l’alumnat implicat.

La participació és voluntària. L’alumnat tutor pot ser de 3r, 4t ESO i 1r Batxillerat. L’alumnat tutoritzat pertany a 1r ESO. La coordinació del projecte està a càrrec de la Coordinació d’Igualtat i Convivència, el Departament d’Orientació i la Cap d’Estudis.

Este dimecres, 31 d’octubre, s’ha posat en marxa el projecte amb un acte de benvinguda i coneixença entre l’alumnat que hi participa, i un dinar posterior amb alumnat i professorat.