Activitat marítima a Borriana

El dilluns 29 d’octubre els alumnes de 3r ESO, 4t ESO i 1r BATX han fet una eixida, organitzada pel Departament d’Educació Física, per fer unes activitats nàutiques a Borriana. En concret l’alumnat, amb els professors del departament Ernest Lozano i Tomàs Pla, han anat a La Escola de la Mar. Es tracta d’un organisme vinculat a la xarxa d’Escoles de la Mar de la Generalitat Valenciana.

L’Escola de la Mar està situada al port de Borriana, amb una eixida a mar obert i una altra cap a l’interior, la qual cosa ofereix seguretat els dies que fa molt de vent.  A més dels serveis de docència nàutica, les seues instal·lacions inclouen allotjament, restauració amb cuina pròpia i instal·lacions per portar a terme activitats de temps lliure.

Entre altres, l’Escola ofereix cursets de iniciació a la vela lleugera, creuer, windsurf, remo, piragüisme i paddle surf.