Timbre del 26 de febrer a l’1 de març

“Lo que nunca te dije” de Charlie USG

vs “Fake love” de BTS

BTS LG G7 ThinQ mobile advertisement. Llicencia CC by 2.0

Esta setmana escoltarem dos temes si res ho impedix. La llista de peticions cada vegada és més llarga i si no posem dos temes per setmana, serà impossible escoltar-les totes. La veritat és que molts dels temes sol·licitats són sorprenents, quant a melodia i temàtica. Uns altres, en canvi, no els podrem posar, perquè són massa moguts per a un centre educatiu.

Primer escoltarem una cançó de Charlie USG, petició feta fa més d’un any per Caudia i el videoclip del qual no està res malament. Us deixem ací l’enllaç. El cantant nascut a Madrid en 2002 es diu realment Carlos Urraca Solís i els seus temes més coneguts són Me da igual, Lo que nunca te dije o Estamos a un beso.

L’altra cançó que escoltarem és del grup BTS, del qual ja hem posat molts altres temes i que ha sigut sol·licitat per Kawtar. També us deixem el videoclip ací, perquè és impressionant veure l’agilitat de tots estos coreans. El que no farem esta vegada serà posar la traducció de la cançó.

Com podeu veure, la llista de temes que ja hem posat d’este grup és bastant llarga.