Premis desembre 2023

“Un llibre, un desig” i “El Cibercalendari”

El desembre passat vam realitzar la campanya d’animació a la lectura “Un llibre, un desig” a la biblioteca del centre. El nostre alumnat i professorat podia passar per la biblioteca per a escriure un desig per al 2024 i un llibre que li agradara, en unes xicotetes targetes que després adornaven els nostres arbres de Nadal.

A la tornada de vacances, vam fer dos sortejos amb tota la gent que va participar. D’una banda, un sorteig per a l’alumnat, amb 3 premis i per una altra banda, el professorat, amb un sol premi. El premi rebut va ser el llibre que va escriure en la seua targeta al costat del seu desig per al 2024.

Quan el nostre director va fer el lliurament de premis, ens va faltar una alumna, però ja se li va entregar dies després.

• Alumnat premiat
    • Lucía Vidal de 3ESOD
    • Kevin Blanco de 3PDC
    • Amir L’Hammouni de 1ESOE
  • Professorat premiat
    • José Manuel González d’informàtica

Enhorabona!

Aprofitant la presència del director i per a celebrar el dia d’Internet Segura, també vam fer lliurament dels premis de Ciberseguretat que formen part del projecte “Ciberconvivència emocional” i que desenvolupem des de fa quatre cursos.

D’una banda, tenim el joc de “Strangers Things” en la pàgina principal del periòdic. Com ningú ha aconseguit tancar el portal, ningú rebrà el premi per l’esforç. Això significa que per a res esteu segur@s en Internet. Així que deixarem el joc un curs més, doblegant el premi. Serà algú capaç de tancar el portal?

D’altra banda, tenim el “Cibercalendari: 24 dies, 24 consells” que vau tindre a la vostra disposició durant el mes de desembre en “AULES Convivència“. Este calendari d’Advent només està visible durant el mes de desembre, donant cada dia consells sobre la ciberseguretat, la ciberconvivència i la convivència en el centre. Una vegada tancat el cibercalendari, l’alumnat havia de contestar un formulari amb 5 preguntes sobre l’aprés en ell i que podia trobar a continuació del cibercalendari. Moltes gràcies a totes les persones que han participat i mostrat interés per a estar segurs i segures en Internet. De totes les respostes enviades, les més ràpides i correctes van ser les dels nostres guanyadors:

• ANAS KOULALI DAKI de 1ESOD
  • ANDREA PIQUERAS CANDELA de 3ESOA