Eixides al Puntal

Excursions a la serra de 2n i 3r de l’ESO

Eixides enriquidores, saludables, divertides i una mica esgotadores, jajajaja.

Primer que res m’agradaria donar les gràcies a Enri (Enriqueta) i Jose per proporcionar-nos aquesta informació. És el nostre professorat d’educació física i ens van acompanyar, junt a més professors, en aquesta eixida.

El passat 23 de novembre es va realitzar l’excursió a la serra de 3r ESO, concretament al pic “El Puntal”, que té uns 788 m d’altura. Uaauu! L’alumnat i el professorat participant (Llopis, Enri, Jose, els 3 d’educació física i Javier d’informàtica) van eixir des de l’Obelisc, o també anomenat Pirulí, passant per la rambla a “Els Pontets” i després van fer un descans en el “Pi de l’alivi” en el qual ja s’apreciaven bones vistes.

Després del descans van seguir a través de “La vall dels pins” fins a arribar al pic “El Puntal”. La volta va seguir pel mateix camí per a arribar al poble al voltant de les 14:30-14:50. El professorat d’educació física agraeix a l’alumnat que s’apunte a aquesta eixida, ja que és més forta que les de 1r i 2n, no sols pel salt qualitatiu, sinó perquè també ens prepara físicament per a l’excursió de 4t a l’antena.

L’excursió de 2n fos el dijous 25 del mateix mes i a la qual van anar els mateixos professors, amb l’excepció que no va ser Javier, sinó Ramón (d’informàtica). Aquests es van proposar anar a la “Penya Negra“, però no per a fer activitats com en la “Boleta del queixal” que van fer els de primer, només per a visitar-la, la pena és que per qüestions de temps, no van poder acabar el recorregut i es van quedar a descansar en “Els Pontets.

La veritat és que es nota un gran canvi entre 2° i 3°, més recorregut, més dur, però amb major recompensa. És un camí una miqueta esgotador, però val la pena en veure les vistes que s’aprecien des del pic, podent veure totes les poblacions que envolten a la serra.

Carlos Sánchez