Olimpíades gregues

lI Olimpíades Gregues d’Hivern

Primer que res m’agradaria agrair-li a Antonio Candel (del departament de geografia i història) haver-nos proporcionat la informació necessària per a fer aquesta notícia i a Juan Luís Martínez, cap del mateix departament, les fotos i la resta de material. Aquest any 2021, en el dia 20 del mes de desembre, s’han celebrat les segones olimpíades gregues. L’any passat, les primeres olimpíades gregues, es van celebrar en les pistes del centre, però enguany s’han celebrat en el pavelló esportiu Fèlix Candela, comptant com a participants l’alumnat de les huit classes de 1r d’ESO.

Us deixem ací imatges d’algunes classes perquè vegeu com es preparaven.

Aquestes estan basades en l’origen de les actuals olimpíades internacionals, les olimpíades de l’antiga Grècia. Però a diferència de les antigues olimpíades gregues, les que organitzem compten amb més proves a més de les físiques.

L’alumnat va participar en proves de tota mena, inclòs proves de les diverses assignatures de 1r d’ESO, com podrien ser Geografia, Matemàtiques, Castellà, Valencià, Tecnologia, Biologia, anglés… finalitzant amb les proves físiques, com podria ser la de llançament i altre.

Davant aquestes olimpíades s’imposa un premi, i aqueix és una copa que serà atorgada a la classe guanyadora, però no sols amb això, cada alumne participant també rebrà una medalla d’or.

Carlos Sánchez