Concurs ONCE

38 Concurs Grup Social ONCE

Un any més, l’alumnat de l’opativa d’informàtica, ha participat en el concurs que organitza el gupo social ONCE per a tractar la inclusió i conscienciar al nostre alumnat, i a tothom en general, que tots mereixem les mateixes oportunitats. En aquest edició, anomenada “El camí que ens fa iguals”, han participat grups de 3r i 4t de l’ESO.

El curs passat, la 37 edició, es va basar en la realització d’uns cartells informatius per a previndre o conscienciar de l’addicció a les TIC.

El nom d’aqueixa edició va ser “Connexió adiccioff. Aixòno és un joc”. Els cartells que van fer els grups que van participar de 3r de l’ESO els podeu veure ací a l’esquerra i també tenim algun pel centre com a l’aula de convivència i a l’aula d’informàtica 1.

Portem participant en aquest concurs des de la 33 edició i cada any, només per participar, el nostre alumnat rep un xicotet detall per la seua col·laboració. Aquesta vegada, ha sigut un llapis de 4 colors, els 4 colors de la inclusió que simbolitza l’ONCE en el seu web com podeu comprovar si accediu a ella en www.concursoescolaronce.es. Per al professorat que vulga, en aquesta web pot trobar material molt interessant per a treballar la inclusió en les seues classes.

Posa quilòmetres d’il·lusió tu també!

Trini García