Participem en el Instifest

Representació, a càrrec del grup teatral de 1r de Batxiller A i B, d’obres clàssiques en el Teatre Municipal de Benicàssim.
Durant la 1a avaluació es va representar una adaptació de “La Celestina” i “El Lazarillo de Tormes” (adaptada també per l’alumnat).

La Celestina (teaser)

El Lazarillo de Tormes (teaser)

El projecte consisteix a representar obres dramàtiques en diversos festivals teatrals que s’organitzen a la Comunitat Valenciana. Aquesta primera avaluació participem en el Instifest, un festival de teatre creat per companyies teatrals d’instituts de Castelló. L’acte finalitza amb una gala de lliurament de premis a la qual acudeixen actors de l’escena pública.

• L’obra teatral es representa en el teatre de Benicàssim (Teatre Municipal Francesc Tàrrega) i acudeixen a l’acte alumnat del centre, famílies i el jurat que avalua l’obra. També participa el grup de FB de Agrojardinería que aporta la decoració floral i el Departament d’Informàtica que grava la representació en vídeo per a la seua posterior edició.
  • Durant el procés l’alumnat ha conegut actors del món del teatre, televisió i cinema. Així, durant la primera avaluació van rebre la visita de: Noureddine El Attab, David Collado i Jorge López. En la gala del Instifest també van tindre l’oportunitat de conéixer a l’actor Ángel Ruíz.
  • Viuen l’experiència teatral. Els assajos, pujar a l’escenari amb públic, l’estrena de l’obra i, finalment, a través d’una gala de premis.