Trobada Teatre Jove 2023

Hui hem participat en la Trobada Teatre Jove 2023. L’alumnat de Batxillerat també ha tingut l’oportunitat de participar en talleres teatrals amb experts de l’escena artística de València i Castelló. Agraïm sincerament l’oportunitat i felicitem als nostres grups de teatre per l’excellent treball que han fet.

Adaptació de La vida es sueño
Adaptació de Romeo y Julieta

Aquest curs hem creat dos companyies de teatre dins de la nostra programació d’aula, on cada integrant ha desempeñat un paper vital (directors, músics, tècnics de llum i so, publicistes, actors…).

Ha sigut una experiència màgica veure-us en l’escenari, superant el vostre por escènic, memoritzant els textos, endinsant-nos en la pell de diferents personatges, enfrontant les dificultats i les baixes, i aprenent a dirigir i treballar en equip.

També ha sigut una oportunitat per a reconèixer la tasca de Noureddine El Attab com a actor i dinamitzador de festivals teatrals per a joves. La nostra alumna Zaida Sánchez s’ha acomiadat d’ell a través d’un poema molt emotiu.

La trobada ha finalitzat amb tallers teatrals en els quals tot l’alumnat ha pogut treballar la improvisació, la disposició en l’escenari, el cos, la dansa… I fer una reflexió sobre el que suposa el teatre en una sola paraula: creativitat, passió, entusiasme, diversió, emoció…