Tertúlia poètica amb Fernando Jover

Hui hem rebut la visita de Fernando Jover, campió d’Espanya en la modalitat esportiva freestyle, llicenciat en Filologia anglesa, poeta, compositor, raper i creador de contingut en RR.SS… Encara que ell ho resumeix en “artista”.

Rap i poesia units en una trobada literària amb joves, poetes, rapers i compositors que han trobat en la rima una forma d’expressió.

Els nostres ex alumnes, Javi Salvatierra (@yeivitt) i Sebas (@s.elbastian), també han dinamitzat la xarrada i han transmés la seua passió per la música, l’hip hop i el rap.

I un aplaudiment molt fort a tot el nostre alumnat que ha participat presentant a l’autor, posant música a la seua poesia, recitant els seus poemes i compartint les seues creacions.. 👏👏👏👏👏

La xarrada s’ha retransmés en streaming i han participat altres instituts d’Europa com la Escola EB 2,3 D. João II (Alvor) i el Agrupamento de Escolas Bemposta (Portimão). Moltes gràcies per la vostra participació.

En aquest enllaç (https://www.youtube.com/watch?v=tao_a234od0) podeu veure l’enregistrament de la xarrada completa. Són quatre sessions en total, però no és cap igual. Esperem que us agrade 🤗

Gràcies a l’alumnat de FPB Agrojardinería per la decoració de l’espai 😍 y al Departament d’Informàtica per el streaming.