Pilota valenciana a l’escola

pilotaire 1 23 24
pilotaire 2 23 24

Aquesta darrera setmana ens ha visitat Federació Valenciana de Pilota Valenciana, dintre del programa Pilota a l’Escola de la Generalitat Valenciana. Concretament hem tingut el gust de rebre a les nostres instal.lacions a Pablo Linares, (pilotaire professional) de Borriol.

L’activitat ha esdevingut en dues parts: la primera ha estat una xarrada on l’alumnat de 4t ha pogut preguntar qualsevol dubte que li ha sorgit sobre aquest esport o sobre la trajectòria professional de l’esportista. Pablo ha aprofitat el moment per a contar anècdotes i experiències molt interessants que li han ocorregut en el món de l’esport.

Seguidament hem practicat amb ell en el pati mentre es gaudia de la companyia i de la convivència amb els iguals. Aquesta experiència ens ha servit per a fomentar la pilota valenciana com a esport professional i per a donar a conéixer un tipus d’esport autòcton, trasmetent des dels centres educatius, les possibilitats educatives, socials i culturals d’aquesta modalitat esportiva.

Moltes gràcies per la visita!