ESCOLARTS: L’ESCOLA CANTA

CANTATA

Durant el present curs 22/23, el nostre centre ha tingut el gust de participar en el projecte “L’escola canta”, que forma part d’Escolarts, conjuntament amb l’Escola Dansa, L’Escola fa Teatre i l’Escola fa Ràdio.

La cantata d’enguany ha portat per títol La missió de Robi, i és una obra del compositor Marcel Ortega i de l’escriptora Isabel Marín. Aquesta composició musical parla de la diversitat, el respecte i el valor de la inclusió.

Com a cloenda i culminació d’aquest projecte, es va preparar una audició musical en la que va participar l’alumnat de 5é i 6é el darrer divendres dia 9 de juny a les 19.00 hores en la Plaça Major del nostre poble, després de portar molt de temps assajant, amb la mestra de música, Sonia Carneros, les cançons i coreografies amb molta il.lusió i entusiasme.

Per a saber més sobre aquest projecte, podeu consultar el següent enllaç.