PEAFS: Notícies

En el següent apartat, trobareu la relació d’activitats impulsades des del projecte PEAFS implementades durant aquest curs 22/23:

PRÀCTIQUES D’HOQUEI

El passat 26 de setembre de 2022, l’alumnat de 5é d’Educació Primària va gaudir d’una pràctica d’hoquei a càrrec de l’equip tècnic de la Federació d’Hoquei de la Comunitat Valenciana.

PRÁCTICA HOCKEY 22/23 peafs

Aquestes sessions esportives formen part del programa promogut per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, ESPORT A L’ESCOLA.

El programa està destinat als centres escolars de tota la Comunitat Valenciana que tinguen el certificat CEPAFE (Centres Educatius Promotors de l’Activitat Física i l’Esport) i sol·liciten a la Conselleria la seua participació en el programa i trien l’hoquei com a activitat per a realitzar en el seu centre escolar.

Més informació ací.

SESSIONS DE PÀDEL

Donem per començat el programa “Esport a l’escola” amb la participació de l’alumnat que 6é i 5é d’Educació Primària en diverses sessions d’iniciació en la modalitat esportiva de pàdel, impartides per monitors de la Federació de Pàdel de la Comunitat Valenciana al llarg de 6 setmanes. De segur que gaudiran d’allò més.

pàdel jorge