Pla Anual de Formació (PAF)

paf

El CEIP Penyagolosa és un centre molt implicat on els docents lluiten per aconseguir una escola inclusiva, coeducativa i igualitària que done resposta a tot el tipus d’alumnat que conviu a l’escola.

Som un professorat preocupat en la seua permanent formació, per la qual cosa el nostre centre participa activament cada any en el Projecte Anual de Formació de Centres (PAF) presentant un Projecte de Formació de Centre (PFC) on s’uneixen les necessitats de formació per adaptar-se als requeriments que l’escola actual ens presenta: digitalització del centre, noves metodologies, nou currículum, …etc.

La finalitat és estar en contínua formació per a seguir aprenent i millorant dia a dia.

paf 2

Els objectius del PFC convergeixen en la necessitat de reforçar la competència professional del professorat, buscant una repercusió en l’èxit educatiu del nostre alumnat.

Per tant sempre partim de les necessitats de formació detectades en els nostre centre educatiu en el marc dels seus plans d’actuació per a la millora.

Amb aquesta formació contínua pretenem impulsar la innovació i la investigació en el context escolar, amb la finalitat d’elevar l’impacte de la formació permanent en l’èxit educatiu de l’alumnat des de les cotes més altes de presència, participació, igualtat i coeducació.