Programa IMou-te

logo imou-te

El nostre centre s’ha adherit a l’activitat de formació del professorat iMou-te: formació per al desenvolupament professional docent a través d’estades formatives durant el curs escolar 2023-2024.

La finalitat és proporcionar als docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i utilització didàctica de recursos que els centres educatius estan desenvolupant, a través de l’observació.

Entre els objectius que es pretenen, destaquem:

• Observar bones pràctiques educatives.
  • Afavorir la innovació educativa.
  • Potenciar la formació permanent del professorat.
  • Fomentar l’aplicació i la implementació de bones pràctiques en el nostre centre.
  • Desenvolupar xarxes de col.laboració entre centres educatius.

Concretament hem sigut escollits com a centre observador d’un centre amfitrió, el CEIP Pare Vilallonga, on ens formarem en la metodologia “Una nova mirada: ambients d’aprenentatge de lliure circulació”.

imou-te centre observador